Webpuds

FAQ om vinduespudsning

FAQ om vinduespudsning

Har du spørgsmål til vores vinduespudsning? Vi håber at du kan finde dit svar her. Har du andre spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os.

 

Ofte stillede spørgsmål:

1. Hvornår kommer I?
Svar: Vi er altid hos dig indenfor et interval på én time. Der kan dog være forhold, herunder vejr og trafik, som gør at vi bliver forsinkede. Er dette tilfældet, kontakter vi dig selvfølgelig. Du skal derfor ikke sidde hjemme og vente hele dagen!

2. Er jeg tvunget til at få pudset vinduer både indvendigt og udvendigt?
Svar: Nej. Det er helt op til dig, om du vil have pudset dine vinduer udefra og/eller indefra. Det er dine vinduer, og derfor bestemmer du selvfølgelig også selv hvor de skal pudses. Du er velkommen til at ændre ønsker fra pudsning til pudsning. Ønsker du eksempelvis kun at få dine vinduer pudset indefra 2 gange om året, sørger vi blot for det.

3. Er jeg tvunget til at vælge et abonnement hos Jer?
Svar: Nej – og heldigvis for det. Du er ikke bundet af en fast aftale gennem os! Du bestemmer helt selv hvornår og hvor ofte vi skal komme ud til dig. Du bestemmer selv fra gang til gang hvilken vinduespudsning du ønsker.

4. Skal jeg tømme mine vindueskarme inden I kommer ud?
Svar: Ja. En vinduespudsning kræver en smule plads, og derfor er det vigtigt, at du fjerner dine ting fra vindueskarmene hvis vi skal pudse dine vinduer indefra. Du skal ligeledes fjerne ting, som står i vejen udendørs, så vi kan komme til at pudse dine vinduer her.

5. Hvornår har I tid til at pudse mine vinduer?
Svar: Vi har faste køredage i firmaet, hvilket giver dig forskellige muligheder. For at gøre det nemt for dig, sender vi mails ud hver måned, med en oversigt over hvilke dage vi er i dit lokalområdet. Du kan herefter selv bestemme hvilken dag, og hvilken tid der passer dig bedst! Du har ligeledes selv mulighed for at finde tiderne på vores hjemmeside.

6. Er der noget jeg skal være opmærksom på, hvis jeg ikke har fået pudset vinduer længe?
Svar: Er dine vinduer ikke blevet vasket eller renset længe, kan der være behov for en grundrens, inden vi begynder vinduespudsningen. Med en grundrens bliver gammelt snavs og andet hurtigt og effektivt fjernet fra dine vinduer, hvilket skaber de bedste vilkår for en kvalitetspudsning.

7. Kan jeg få fradrag for vinduespudsningen?
Svar: Ja det kan du. Du har mulighed for trække arbejdslønnen fra vinduespudsningen fra i skat.

8. Pudser I vinduer miljøvenligt?
Svar: Ja det gør vi. Vi pudser dine vinduer med svanemærket sæbe. Vi går efter at skåne miljøet i vores vinduespudsning, hvorfor vi bruger de rette doseringer og svanemærkede produkter.

9. Kan jeg aflyse min tid?
Svar: Det kan du sagtens. Bliver du forhindret, eller ønsker du blot en ny tid, kan du bare gøre det. Du kan dog senest aflyse din tid 48 timer inden vinduespudsningen.

10. Hvad betyder Jeres kvalitetsgaranti?
Svar: At vi har tilfredshedsgaranti betyder, at du er sikret et skinnende resultat af kvalitet. Er du ikke tilfreds med resultatet tilbyder vi at pudse dine vinduer igen uden betaling. Skulle det mod al forventning ske, at du stadig ikke er tilfreds, annullerer vi din faktura. Er du ikke tilfreds med vinduespudsningen, skal du naturligvis heller ikke betale for den.

11. Hvordan betaler jeg?
Svar: Efter vi har pudset dine vinduer, vil du modtage en faktura fra os. Når du har modtaget denne, skal du blot betale den inden den givne dato gennem netbank. Du behøver altså ikke hæve penge og have dem klar, når vi har pudset dine vinduer.

12. Kan jeg få vinduespudsningen sort?
Svar: Nej, det kan du desværre ikke. Til gengæld kan du trække vinduespudsningen fra i skat med boligjobfradraget, hvorfor det ikke er fordelagtigt at få udført vinduespudsningen sort.

13. Hvordan kan jeg genkende jeres medarbejdere?
Svar: Alle vores medarbejdere bærer uniform med vores logo. Når du har bestilt tid til en vinduespudser, får du ligeledes udleveret et direkte telefonnummer til den vinduespudser, der kommer ud til dig. Du kan derfor ringe til dette nummer, hvis du bliver i tvivl.

14. Hvordan får jeg fat på Jer?
Svar: Du er altid velkommen til at kontakte os på vores hovednummer 53 10 31 00, eller kontakte os gennem vores kontaktformular. Har du allerede bestilt tid hos os, kan du ligeledes ringe til det direkte nummer du har fået oplyst ved bestilling.